خانما کیا ۳۷ هفته وارد میشی دقیق رفتی دکتر معاینه لگن ؟؟
#بارداری

۲ پاسخ

من۳۷ هفته و دو سه روز رفتم

من فردا ۳۷ کامل میشم امروز رفتم معاینه لگنی که بهم گف دهانه رحمت سفت وباز هم نشده گف از فردا حسابی ورزش کن

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۶ ماهگی