خانما این شربت برای تب کسی داده

تصویر
۲ پاسخ

اره من دادم برای تب وقتی پسرمو واکسن ۲ ماهگی زدم دکترش بهش داده بود

اره خوشمزه اس پسرام میخوردن

سوال های مرتبط

مامان فرهادفندق مامان فرهادفندق ۵ ماهگی
مامان بنیامین 😍❤️ مامان بنیامین 😍❤️ ۱۱ ماهگی
مامان دیاکو💙آرکو💙 مامان دیاکو💙آرکو💙 ۳ سالگی