۶ پاسخ

وایییی منم حالم بده همش ضعف می‌کنم

من اوايل اينجور بودم تپش قلب زياد و بيحالي و بيزار بودم از غذا ولي بعد انتي خيلي بهتر شدم و الانم اوكيم

خوبه میتونی چیزی بخوری من از ۸ هفته به بعد با میوه زنده بودم

منم دقیقا همینم فعلا که هنوز هست

منم زود زود گشنم میشه تپش قلب هم کمی دارم گاهی...اما اذیت کننده نیس

نه اینطور نمیمونه صبور باش واسه پسر اولم اینطور بودم شب روز گریع میکردم تپشم خیلی بالا بود ترسیده بوذ تا اخر اینطور باشه ولی بهتر میشی قران بخون

سوال های مرتبط

مامان دو قلو🤍 مامان دو قلو🤍 هفته بیست‌ویکم بارداری