بامیه بخور قندت رو میاره پایین.قبل غذات دو سه تا پر کاه بخور.با غذات هم حتما سالاد بخور.بعد غذات حتما یه فعالیتی کن.نرمش و پیاده روی.اب زیاد بخور
ببین کله بادمجون زو بپز بخور خیلی خوبه
عزیزم ناراحت شدم چقدر
کدو و بامیه خوبن
برو دکتر غدد برات رژیم بده.
قند بارداری خیلی خطرناکع.
کلا نان و برنجو حذف کن
پروتئین و سبزیجات فقط بخور
کدو خورشتی هم خوبه
کاکل ذرت برای قند خوبه اما تو بارداری نمیدونم مجازه یانه
کدو بخور سریع قندو میندلزه سوپ یا آش جو بخور قندو خیلی میاره پایین
کدو خام بخور
کدو سبز خام رنده کن تو ماست خیلی خوشمزه میشه خیلی تاثیر داره قندت میاد پایین
کدو خیلی خوبه مثلا الان هندونه نخور یا طالبی و خربزه چون قند داره سیب زمینی و ماکارونی قند بالایی دارن
با دکتر غدد پیش برو حتما
من ۲۷ واحد انسولین لومیر میزنم
۲۰ واحد همقبل از غذا انسولین نوورپید میزنم
البتهاز ۸ واحدشروعکردم و کم کم رفتمبالاتر تا یکم نرمال شد
شکر خدا جنین وضعیتش خوب بود
پریناتولوژیست گفت خوب کنترلکردی قند رو کهروی جنین تاثیرنذاشته
عرق نسترن و شنیدم خوبه شخص باردارم خورده بود راضی بود
میگفت بعد هروعده یک سوم استکان خورده بود
البته باید با تصمیم و مسئولیت خودت بخوری اما موثره در مورد کاهش قند
کدو سبز خام رو با ماست بخور.دو یا سه بار در هفته
کدو رنده کن توی ماست بخور
عزیزم قندت روی چند بوده ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.