۷ پاسخ

مایعات فراون بخور
سوپ جو
ابگوشت
چایی کمرنگ
اب هویج
و قطره شیرافزا باریج
بعد از کجا میدونی کمه فشار میدی نمیاد؟

فقط آب ولرم بخور روزی ۱۰_۱۵لیوان بخور خرما بخور عالیه

مایعات فراوان
سیرابی
سیرابی
سیرابی
عالیه

از کجا میدونی کمه

فقط مایغات و غذای مقوی مثل گوشت قطره شیرافزاهم خوبه

ببین اگر حوصله‌اش رو داری، روزی ۳ الی ۴ بار با شیردوش به مدت ۱۵ دقیقه بدوش. چیزی نمیاد ولی همین که می‌دوشی شیرت زیاد می‌شه. قرص لاکتاول هم سه تا در روز بخور. من یه مدت این کارو کردم شیرم زیاد شد ولی هم خودش خیلی سینه رو بد می‌گرفت هم واقعا نمی‌تونستم کلی وقت شیردوش دستم باشه.

مایعات بخور ،دلستر
شیرت تو همین وضعیت بمونه باید شیر خشک بدی کمکی


عزیزم من گروه چالش بچه داری و ایده غذای کوچولوهامون دارم خواستی ایدی ایتا یا روبیکا بفرست عضوت کنم

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۷ ماهگی