۳ پاسخ

من هفت ماه اولین بار بیسکویت مادر بعد فرنی چون کلا هیچی بلد نبودم اطلاعات نداشتم

من از۴ماهگی اول شیره بادوم دادم خورد

۴ماه
سویق
بعد حریره
بعد فرنی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی