درد زایمان دارم چی کار کنم آیا پنج ماه زنده میمونه ؟

۸ پاسخ

برو زودتر دکتر عزیزم
خبرشو ب ماهم بده نگران شدم

برو دکتر اورژانسی شاید درد زایمان نیست

چیکار کردی درد داری؟ پیاده روی زیاد داشتی

برو زایشگاه اگر تو دستگاه انقباض ثبت کنن خودشون پیگیری لازم و انجام میدن

برو دکتر استراحت مطلق شیاف یا آمپول میده بهت

برو دکتر یا شیاف یا آمپول میدن

عزیزم برو دکتر چرا به فکر زایمانی

دردت چجوریع؟

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ویکم بارداری