۶ پاسخ

فلفل نمک زردچوبه پاپریکا استفاده میکنم

کاری خیلی استفاده دارم خیلییی و پودر تخم گشنیز
از پودر سیر کم استفاده میکنن

فلفل نمک زردچوبه زیاد😅

ادویه کاری خیلی کم

من اصلا از ادویه خوشم‌نمیاد
مجبوری زردچوبه و فلفل سیاه همین

من کلا عشق ادویه ام 😅

ادویه دود
هندی
ادویه جنوب
پاپریکا
پودر سیر
پودر کره
فلفل سیاه
خیلی مصرف میکنم
وجزو بهتریناس

سوال های مرتبط

مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ مامان دُخملــم🍓🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی