یه سوال برای آزمایش انتی باید ناشتا بود

۹ پاسخ

👎 نه

نه عزیزم ناشتایی نمیخاد

نه نیاز به ناشتایی نداره چون قبلش سونو میدی آبمیوه و چیز شیرین میخوری دیگه

نه نیاز نیست

نه اتفاقا باید یه چیزی بخوری

دو تا سه ساعت نباید غذا بخوری ابمیوه و آب اشکال نداره

ن یه چیز بخور

نه فداتشم

نه هرموقع بری میگیرن

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ریحونکام🎀🌸🩷 مامان ریحونکام🎀🌸🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا♥️ مامان هدیه خدا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شهریارم😍 مامان شهریارم😍 ۵ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری