منم قند ناشتا 96 آخرین بار که آزمایش دادم بعد دوساعت ۱۰۳ میگن بالاس
بمن دکتر قرص لووتیرکسین 50 داد
من دکتر گفت قند مصنوعی نخور برنج و نان به اندازه مشکلی نداره ولی بیسکوییت آبمیوه شیرینی کیک کلا قند مصنوعی نخور
خیارسبز کدوسبز ماست اینها خیلی خوبه
من قند ناشتام ۹۲ یکساعت بعد محلولم ۲۰۶ دوساعتم ۱۵۹ بود
الان ۱۴ واحد انسولین داده کلا قند مصنوعی حذف کردم، بجای نون سفید سنگک میخورم اونم ۳/۵ برش ظهر و شب ۲/۵ برش صبح ، ۱۰-۱۲ قاشق برنج شام بیشتر وقتا عدسی، سوپ یا چند تیکه گوشت کبابی مرغ ، میان وعده یک و نیم واحد میوه میخورم ولی میوه قند بالا نمیخورم تقریبا همینا
رژیم حذف قند گرفتم پیش متخصص رفتم برنامه داده
سیب زمینی نخور نون نخور شیرینی جات حذف نوشابه ابمیوه حذف میوه هاس قندزیاد نخور خوب میشه من افت قند دارم تا یکم کار میکنم در حد کار خونه قندم میفته تپش قلب میگیرم حالم بد میشه
رژیم غذایی بگیر دو هفته
تنقلات کامل حذف کن
خیار و هویج بخور
قند ناشتام ۱۰۲ بوذه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.