باید کامل استراحت کنی تا ی هفته حداقل
من فقط تو بیمارستان درد داشتم دیگه بعدش فقط میسوخت وقتی جیش میکردم یا میشستم تا چند روز نه لکه بینی نه درد دیگه اصلا نداشتم تا الان خدارو شکر خیلی خوبم 14روز استراحت مطلقم فقط برای یه ابی بخام بخورم یه سرویسی چیزی بلند میشم
یک هفته اول فقط درد شدید داشتم تا سه روز لکه بینی
عزیزم چند بود سرویکست که سرکلاژ شدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.