خانمهای سرکلاژی شما دردی چیزی دارید ؟یا لکه بینی

۴ پاسخ

باید کامل استراحت کنی تا ی هفته حداقل

من فقط تو بیمارستان درد داشتم دیگه بعدش فقط میسوخت وقتی جیش میکردم یا میشستم تا چند روز نه لکه بینی نه درد دیگه اصلا نداشتم تا الان خدارو شکر خیلی خوبم 14روز استراحت مطلقم فقط برای یه ابی بخام بخورم یه سرویسی چیزی بلند میشم

یک هفته اول فقط درد شدید داشتم تا سه روز لکه بینی

عزیزم چند بود سرویکست که سرکلاژ شدی؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری