ازچندهفته ساک بستین؟ بنظرتون چه موقع ببندیم خوبه

۱۵ پاسخ

من روز عید غدیر بستم 😅زود بود ولی چون روزش خوب بود بستم

من هیچیم نخریدم دکترم گفت دو هفته دیگه بیا سونو بگیرم بهت میگم چ سایزی بخری براشون

من دیروز بستم🤦‍♀️😅

۳۳بستم

همین الان ببند من بستم چون ماه محرم نزدیکه قبل ماه محرم ساک رو ببند

من لباساشو فعلا گذاشتم ولی هنوز تکمیل نکردم خریدامو منتظرم حقوق بدن تکمیل کنم🥲

منی که هنوزم هیچی نگرفتم💔🙃

هنوز نبستم دلم نمیاد نظم وسایلش بهم بخوره

من ۳۳بستم

من هفته بعد گفتم بشورم دیگه آماده کنم

هر چه زودتر بهتر
این دغدغه بزار کنار
وگرنه اخراش از گرفتگی درد نا نداری اسیرخودتی

من چون سرکلاژیم و بچه پایینه از الان بستم که اگه خدایی نکرده اتفاقی افتاد وسیله هاش آماده باشن

من چون سابقه زایمان زودرس داشتم ۳۰ هفته ساکمو بستم

من فردا پس فردا میخوام ببندم😅 هفته پیش هم لباساشو شستم. چون اگه زودتر میبستم کلی دلم آب میشد برای دیدنش🥺❤

۳۵ هفته باید ببندی
من خودم تنبلی کردم ۳۷ رو پر کردم بعد ساکمو بستم

سوال های مرتبط

مامان اِلارا🎠🧜🏻‍♀️ مامان اِلارا🎠🧜🏻‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی