خانوما چندتا سونو رشد باید بریم؟
بارداری بارداری

۶ پاسخ

مامانای گل
💥ست های بافتمون به مدت یک هفته آف خوردن💥
❌️ست عروسک،جغجغه، بند پستونک فقط و فقط ۱۲۰۰ ت❌️
✅️جهت دیدن نمونه کارام میتونید به قسمت سوالات حساب کاربریم مراجعه کنید
✅️ثبت سفارش از طریق قسمت گفتگو‌ و روبیکا به آیدی@T_pkrvn

من یدونه 26 یدونه 28 یدونه دیگه 30 قراره بدم
دکترم هردوهفته انجام میده برام فک کنم تا 38 هفته باید سه چهار بار دیگه برم🤣
هزینه سونو رشد جاهای دیگه چنده؟

مونده ب دکترت عزیزم

من یدونه ۳۰ یدونه ۳۶ موشته

به من گفت فقط ۳۲ هفته

بستگی به نظر دکترت داره عزیزم
من دو تا رفتم تا الان یکی ۲۸ هفته
یکی ۳۲ هفته
یکی دیگه هم میخوام برم تو ۳۶ یا ۳۷ اگه خدا بخواد

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد