خرما بخورم ایرادی نداره؟با شیر خیلی دوست دارم

۵ پاسخ

خیلیم خوبه نوش جان فقط فکر کنم اوایل بارداری تومصرف خرما نباید زیاده روی کنی

منم خرما با شیر ویارم شده🤣

وا خرما عالیه برا بچه

خوبه اتفاقا بخور

چرا ایراد اتفاقا برای تشکیل قلب خیلییی خوبه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه زندگیم💚✨ مامان معجزه زندگیم💚✨ هفته شانزدهم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری