مامانا شمام استرس سونو انتی رو داشتین؟

۵ پاسخ

کلا تا بچه به دنیا بیاد همش استرس داریم

منم امروز همش به این موضوع فکر میکنم و استرس دارم...کلا فکر کنم بارداری پر از استرس اولش نگران تشکیل قلب بودم بعد فهمیدم چیزای دیگم هست🫠

خیلییییییی خیلیییی زیاد
من دوتا سقط داشتم اینبار یه سال برام گذشت تا برسم انتی.
خداروشکر خوب بود
از منی که پر از استرس بودم بهت نصیحت، نگران نباش💕🤲

آره منم از چند روز قبل اینکه برم استرس داشتم ولی وقتی رفتم همه چی عالی بود صدای قلبشم دوباره شنیدم خیالم راحت شد 🥹

اره ولی این استرس ها همش الکیه
الکی به خودم استرس دادم فقط میدونی سالمه باز استرس میگیری الکی اصلا استرس نگیر

سوال های مرتبط

مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 مامان 𝓶𝓪𝓱𝔂𝓪𝓭🩵 ۲ ماهگی
مامان مهلا مامان مهلا هفته سیزدهم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی🤱🩷 مامان نی نی🤱🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سوگل وسامیار 😍 مامان سوگل وسامیار 😍 ۲ ماهگی
مامان نِلاونویان مامان نِلاونویان ۱ سالگی
مامان ایمان و تودلی مامان ایمان و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری