کلا تا بچه به دنیا بیاد همش استرس داریم
منم امروز همش به این موضوع فکر میکنم و استرس دارم...کلا فکر کنم بارداری پر از استرس اولش نگران تشکیل قلب بودم بعد فهمیدم چیزای دیگم هست🫠
خیلییییییی خیلیییی زیاد
من دوتا سقط داشتم اینبار یه سال برام گذشت تا برسم انتی.
خداروشکر خوب بود
از منی که پر از استرس بودم بهت نصیحت، نگران نباش💕🤲
آره منم از چند روز قبل اینکه برم استرس داشتم ولی وقتی رفتم همه چی عالی بود صدای قلبشم دوباره شنیدم خیالم راحت شد 🥹
اره ولی این استرس ها همش الکیه
الکی به خودم استرس دادم فقط میدونی سالمه باز استرس میگیری الکی اصلا استرس نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.