سلام مامانای گل گلاب
سونو انومالی چه موقعه بریم بهتره

۴ پاسخ

از ۱۷ و ۶ تا ۱۸ و ۴ عزیزم

مامان جون ما یه کانال تو بله داریم که هر چی درمورد سیسمونی و ضروریاتش هست اونجا میذاریم و سایت ها و فروشگاه هایی که ازشون خرید کردیم و راضی بودیم معرفی میکنیم
اگه دوست داشتی سر بزن شاید به دردت بخوره 💚
@ninidooni

۱۸ تا ۲۲ هفته

گویا۱۸هفته و ۳روز خیلی اوکیه دیگ

۱۸ هفته.

سوال های مرتبط

مامان رقیه مامان رقیه هفته سی‌ام بارداری
مامان رقیه🩷 مامان رقیه🩷 ۸ ماهگی
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو هفته سی‌وهشتم بارداری