نوش جان اگه میخاس چیزی بشه شده بود
تازه خوردی عزیزم کاریش نمیشه کرد اما اصلا استرس نداشته باش هیچی نمیشه اصلا روش زوم نکن بزار حداقل استرس بچت اذیت نکنه
دختر خبر ندادی حال نی نی خوبه؟
خداروهزارمرتبه شکر🥹😘🥹😘
اوه چرا خوردی دختر با خودت نگفتی بزار بپرسم بعد بخورم.
انشالله ک چیزی نمیشه.
الان بهتری ؟
سلام عزیزم خوبی؟
آب زیاد بخوز بزار رود دفعش کنی
من سر بچه اولم نمیدونستم نباید زرشک بخورم فصل زرشک تازه بود مامانم هر روز اب زرشک درست میکرد برا بابام که قند داره منم روزی یه لیوان میخوردم بعد ها فهمیدم که خیلی بده تو بارداری
اولا استرس نگیر پاشو آب ولرم بخور یکی دوتا لیوان اگه شیر داری ک بهتر بخور فردا شیاف بگیر بزار از پله بالا پایین نرو فعلا فردا دوش نگیر
برا کنترل قندتم حتما برو دکتر فعلا تا بری قندو شیرینی سس بیسکوییت حذف
تاحدامکان مصرف سیب زمینی کاهش بده
بد غروب به هیچ وجه موز نخور
ماکارونی هفته ای یه بار نهایتش یه لیوان
زمانی ک قندت بالاس کدو سبز بخار پز کن بخور
ولی حتما در اسراوقت برو دکتر
تو هفته ی شما فک نکم خطرناک باشه...دل درد و لکه بینی که نداری؟
من وقتی فهمیدم باردارم دو شب قبلش یک پارچ شربت زعفران درست کردم تا تهش با همسرم خوردم توکل کن عزیز دلم
نترس چیزی نمیشه دیگه برا ماه های اول خطر ناکه الان بچه جاش سفت شده
نترس عزیز اون برای سه ماه اول حتی پزشک من گفت وارد پنج ک شدی هفته ای دوبار بخور
نمی شه شیاف بزاری🤔شیاف پروژسترون
عشقم اصلا ب خودت سخت نگیر
خودتو استرس نده
به اینا فکر نکن
انشالله که طوری نیست
یکم نشاسته تو آب حل کن و بخور باعث میشه اتفاقی براش نیوفته عزیزم
وای باز هم سر خود 🤦🏻♀️ انشاالله چیزی نمیشه خدا بزرگه ولی خواهشا بجای اینکه ابرو رو درست کنی دیگه نزن چشم رو هم کور کن 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ تو بارداری خیلی باید مراعات کنی
شیاف داری محض اطمینان یکی بزار دراز بکش تا فردا صبح تخت بخواب راه و.. نرون پله و حموم رابطههم نکن
چیزی نمیشه عزیز دلم نگران نباش هفتت پایین نیست چیزی نمیشه
مگه بده من تو همه غذاهام زرشک میریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.