منم 5 کیلو کم شده بودم. دکتر لیدی میل و مولتی ویتامین داد حس میکنم بهتر از قبل شدم
اها باشه ممنون گلم
خودت غذا کم میخوری عزیزم ولی بچه از شما میگیره، بیشتر سعی کن گوشت و مرغ خالی بخوری بدون برنج یا حلیم بدون شکر و دارچین خیلی خوبه اینجوری خودتم جون میگیری وزن بچه هم خوب میشه
گوشت و مرغ و تخم مرغ و حبوبات بخور ، باید وزن بگیری حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.