۴ پاسخ

منم 5 کیلو کم شده بودم. دکتر لیدی میل و مولتی ویتامین داد حس میکنم بهتر از قبل شدم

اها باشه ممنون گلم

خودت غذا کم میخوری عزیزم ولی بچه از شما میگیره، بیشتر سعی کن گوشت و مرغ خالی بخوری بدون برنج یا حلیم بدون شکر و دارچین خیلی خوبه اینجوری خودتم جون میگیری وزن بچه هم خوب میشه

گوشت و مرغ و تخم مرغ و حبوبات بخور ، باید وزن بگیری حتما

سوال های مرتبط