والا زود گذشت برامن
برای من ماه هشت سریع داره میگذره 😬
فکر کنم چون یه عالمه کار نکرده دارم و خریدام ناقصه و آمادگی زایمان ندارم افتاده رو دور تند😬
به نسبت ماه هفت بهتره
واسه من واقعا زود گذشت
زود میره ولی برعکس ماه هفت گندترین ماه واسه من بود🫡
خیلی دیر میگذره
من چون همش تو استرس و بحران بودم خیلی واسم زود گذشت اصلا نفهمیدم کی شد ۹ ماه
دیررررر
برای من خیلییییی زود داره میگذره😞😞😞😞😞😞😞😞😞
من دوماهه تو ماه هشتم😂😂😂
زود میگذره
بستگی به خودتم داره من از اول گفتم زود میگذره ماه ۸ که خداروشکر زود گذشت برام
برا من ک زود میگذره☺️
ولی روز ب روز آدم سنگین میشه سخت میشه🥲
دیر تر از اونچه که فکرشو کنی خواهر...🙂
چون منتظر ماه نهمی و این روزها جوری کِشششششش میان که نگو و نپرس
انگارکمی دیرمیگذره🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.