ماه هشتم زود میگذره یا دیر از همین الان اذیتم نمیدونم چرااا

۱۵ پاسخ

والا زود گذشت برامن

برای من ماه هشت سریع داره میگذره 😬
فکر‌ کنم چون‌ یه عالمه کار نکرده دارم و خریدام ناقصه و آمادگی زایمان ندارم افتاده رو‌ دور تند😬

به نسبت ماه هفت بهتره

واسه من واقعا زود گذشت

زود میره ولی برعکس ماه هفت گندترین ماه واسه من بود🫡

خیلی دیر میگذره

من چون همش تو استرس و بحران بودم خیلی واسم زود گذشت اصلا نفهمیدم کی شد ۹ ماه

دیررررر

برای من خیلییییی زود داره میگذره😞😞😞😞😞😞😞😞😞

من دوماهه تو ماه هشتم😂😂😂

زود میگذره

بستگی به خودتم داره من از اول گفتم زود میگذره ماه ۸ که خداروشکر زود گذشت برام

برا من ک زود میگذره☺️
ولی روز ب روز آدم سنگین میشه سخت میشه🥲

دیر تر از اونچه که فکرشو کنی خواهر...🙂
چون منتظر ماه نهمی و این روزها جوری کِشششششش میان که نگو و نپرس

انگارکمی دیرمیگذره🥲

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد💙💙 مامان مهراد💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم ۳ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وچهارم بارداری