دوستان الان طول دادم ۳۲/ ۸ بود بهم شیاف داد، گفت میل خودته بشی یا نشی ولی بهتره بشی، حالا من نمیدونم چکار کنم
من ۳۲ بودم نشدم دکتر گفت خوبه
من ۲۹ سرکلاژ نکرد. فقط شیاف داد
من ۲۹ بودم شیاف گذاشتم اومد بالا
به نظر من خیلی از موارد الکی برای پولش دکترا سرکلاژ میکنن.من کلی مقاله خوندم میگفتن زیر ۳۰ اصلا نیازی نیست و فقط استراحت نیازه
من ۳۰ام نشدم
تو انتی ۳۱بودم انومالی شده بود ۳۰الان نمیدونم همون ۳۰هست یا نه
بله من با ۳۱ شدم
من 29بود دکترم گف لازم نیس سرکلاژ انجام بدی شیاف هم حتی نداد بهم
من 32 بودم نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.