سلام دوستان، کسی با طول سرویکس ۳۱/۲ سرکلاس شده?? یا نه

۹ پاسخ

دوستان الان طول دادم ۳۲/ ۸ بود بهم شیاف داد، گفت میل خودته بشی یا نشی ولی بهتره بشی، حالا من نمیدونم چکار کنم

من ۳۲ بودم نشدم دکتر گفت خوبه

من ۲۹ سرکلاژ نکرد. فقط شیاف داد

من ۲۹ بودم شیاف گذاشتم اومد بالا

به نظر من خیلی از موارد الکی برای پولش دکترا سرکلاژ میکنن.من کلی مقاله خوندم میگفتن زیر ۳۰ اصلا نیازی نیست و فقط استراحت نیازه

من ۳۰ام نشدم
تو انتی ۳۱بودم انومالی شده بود ۳۰الان‌ نمیدونم همون ۳۰هست یا نه

بله من با ۳۱ شدم

من 29بود دکترم گف لازم نیس سرکلاژ انجام بدی شیاف هم حتی نداد بهم

من 32 بودم نشدم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی من 👶💙 مامان فسقلی من 👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان احسان وگندم🎀 مامان احسان وگندم🎀 ۶ ماهگی
مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته چهلم بارداری
مامان ماهی مامان ماهی روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها و تو دلی🩵 مامان طاها و تو دلی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری