۷ پاسخ

هانیزم رنگ داره یکم
ولی خیلی چیز مهمی نیست

ببم سبز هست😂

اتفاقا همیشه سوال منم هست میگم منکه همیشه مولفیکس یا مای بی بی میبندم چرا بقیه پوشک بچه هاشون مثل بچه من نیست اونا چی میبندن

خدا خیرت بده کلی خندیدم آخه یعنی چی دلم گرفت با این پوشکا😄😄

فهمیدی به منم بگووو😁😂

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

واقعا چیز مهمی نیست ولی حق میگی 😂🥲

سوال های مرتبط

مامان نیهان🦢🤍 مامان نیهان🦢🤍 ۱۳ ماهگی
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان تیام کوچولو🐣 مامان تیام کوچولو🐣 ۱۵ ماهگی