شما چجوری میرین پیاده روی
من میرم ،ترشح دل درد درد واژن میگیرم

۳ پاسخ

چیه این پیاده روی منکه نیازی نداشتم ولی جهت امتحان یه بیست دقیقه پیاده روی کردم نه درد خاصی نه چیزی فقط نفس تنگی میاره😐و همون حین یکم درد معمولی😑گفتم شاید واقعا انقباض میاره 😂

منم تازه شروع کرده بودم پیاده روی رو فرداش زایدم 35هفته بودم

منم نمیتونم
حتی حمومم که میرم یکم وایمیسم فشار و قند و همچیم جا به جا میشه حالم خراب میشه

سوال های مرتبط

مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی