خانوما چی بخورم شیرم خیلییییی زیاد بشه؟؟؟

۷ پاسخ

آناناس ،دمنوش رازیانه ،خرما ، آجیل ،کنجد و ارده

دمنوش رازیانه

بادام درختی زیاد بخور... وقتی بخوری سینه هات از شیر سنگین میشه..
ماهی و آبگوشت هم خوبه به خورد و خوراکت اهمیت بده

تاجایی که میدونم مهمترین چیز روتین مشخص شیر دادن یا شیر دوشیدنه که به بدن فرمان بده شیر ساخته شه.هرچقدر شیر بدوشی و شیر بدی بدن شیر بیشتری تولید میکنه

والا بمن میگفتن شیر بخوریم زیاد میشه یکیم بلغور زیاد استفاده کن

قطره شیر افزا خیلی زیاد میکنه

قطره شیر افزا. برنج . پودر گالاکتومید. چای نبات هم رو من تاثیر داشت.

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۱۳ ماهگی
مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی
مامان مهدیارو مهدیسا مامان مهدیارو مهدیسا ۱۴ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۲ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان محمد ماهان مامان محمد ماهان ۴ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی