سلام تو هفته من. گلاب و بهار خوبه؟؟

۳ پاسخ

هر دو ضرر داره گلاب دهانه ی رحم و نرم و باز می‌کنه نخورید بهتره ،ولی بو کردنش واسه بارداری خیلی خوبه

دوتاش گرمه
نخوری بهتره

بهار چیه.

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓💕 مامان توت فرنگی🍓💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفدهم بارداری