پوست بگیر تیکه کن فریزکن
من موقع بارداری کامل با پوست فریزر گذاشتم
یادم نیست چقد بعدش ولی دراوردم گذاشتم یخش باز شد پوست کندم خوردم خوب بود بد نشده بود
انبه چه طعمی داره هیچ وقت نخوردم واقعا میشه عکس شو بدی البته عکسشو دیدم ولی می خوام ببینم دوباره
مغزشوفریز کن.حتما پوستشو بگیر تیکه تیکه کن.
پوست کن هسته شو در بیار از وسطش خرد کن بزار فریزر من هرسال نابستون خرد میکنم فریز میکنم ببشتر واسه شیرانبه
مگ میشه فریز کرد
درسته
به راحتی......
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.