۸ پاسخ

پوست بگیر تیکه کن فریزکن

من موقع بارداری کامل با پوست فریزر گذاشتم
یادم نیست چقد بعدش ولی دراوردم گذاشتم یخش باز شد پوست کندم خوردم خوب بود بد نشده بود

انبه چه طعمی داره هیچ وقت نخوردم واقعا میشه عکس شو بدی البته عکسشو دیدم ولی می خوام ببینم دوباره

مغزشو‌فریز کن.حتما پوستشو بگیر تیکه تیکه کن.

پوست کن هسته شو در بیار از وسطش خرد کن بزار فریزر من هرسال نابستون خرد میکنم فریز میکنم ببشتر واسه شیرانبه

مگ میشه فریز کرد

درسته

به راحتی......

سوال های مرتبط

مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی