بیهوشی و بی حسی دست خودته هر کدوم که خواستی با دکترت درمیون میزاری تو اتاق عمل همونو برات انجام میدن
بخیمم کشیدنیه
کسی از من چیزی نپرسید😁این سری به دکترم گفتم عوارض بیحسی برام شدید بود میخوام ایندفعه بیهوشی باشم گفت این موارد رو باید قبل عمل با دکتر بیهوشی درمیون بزاری.هنوز وقت نکردم برم بیمارستان سوال کنم ببینم روند چطوره
بی حسی کمر ب پایین. خیلی خداروشکر راحت بود برامن
من خودم خواستم بیهوش شدم و بخیه هامم کشیدنی بود
من سر پسر اولم بی هوشی کامل بودم بخیمم کشیدنی همشم با انتخاب دکترم بود
دست دکترم
بی حسی چون عوارض کمتری داره گزینه اول هست
حالا اگه واجد شرایط بی حسی نباشید بیهوش میکنن
مثلا سابقه ی کمردرد
الان همه رو بی حسی میزنن مگر مورد استثنا باشه . بخیه هم کشیدنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.