دخترا ابن خوبه؟سونو فالوآپ چیه؟!

تصویر
۵ پاسخ

اینجا زده فقط ساک بارداری دیده شده وفاقد فتال پل ینی جنینه البته سن بارداری زده ۴هفته زوده هنوز برا دیده شدن جنین

ینی تکرار چک شدن اره خوبه بزار ۷ هفته ب بعد برو برای قلب انشا....

ضربان قلب جنین دقیقن تو چند هفته میزنه

ینی مجدد سونو بدی الان زود بوده برا صربان قلب

برای این که ضربان قلب ببینه بعد ۲هفته

سوال های مرتبط

دلارام دلارام قصد بارداری
مامان رادین🌱♥️ مامان رادین🌱♥️ ۶ ماهگی
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عسل مامان عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان سویا آجیلی مامان سویا آجیلی هفته چهاردهم بارداری