همه چی خوبه فقط قندشون لب مرزه با این قند معمولا نیاز ب مصرف دارو نیست فقط شیرینیجات( هرررر چیزی که شکر توی ترکیباتشه) رو خیلی محدود کنن
سلام قندش لب مرزه و پیش دیابت حساب میشه باید یکم مراعات کنه تا دیرتر مبتلا به دیابت بشه .یکم هم کم خونی داره البته زیاد نیست ولی خیلی کم داره البته بستگی به سنش داره ولی باید سبک زندگی رو عوض کنه و غذاهای گوشتی حاوی آهن بخوره مایعات هم بیشتر بخوره هم حجم خونش بیشتر میشه هم برای دیابت خیلی خوبه .بقیه فاکتورهاش خوبه.من کارشناس علوم آزمایشگاهی هستم طبق نظر خودم گفتم ببر دکتر بازهم نشون بده
قند خون ناشتاش لب مرز
ولی اکثرا نرمال زده ماشاالله❤️
سلام فقط از قندش سر در میاره زده نرمال
😂😂😂
همه چیزش خوبه چکابه
اینم صفحه دوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.