تو بارداری که به خاطر هورمون ها زیاد اینجوری میشه ولی هرماه بعضی روزهاش هست من حس میکنم دارم میترکم از غم و غصه و دارم بدترین اتفاقات رو تصور میکنم زود میرم تقویم رو چک میکنم میبینم اگه حامله نبودم الان وقت پی ام اس ام بود واقعا دقت کن شاید متوجه بشی من هرماه دارم تجربش میکنم
تازه روزایی هم که قرار بود پریود بشم جوش میزنم چند تا بزرگ بعد چند روز خوب میشه و ماه بعد دوباره اینجوری میشه
یعنی بدن ما خانوما خیلییی عجیبیه همزمان داره کارای قبلیش رو هم انجام میده😂
اره عزیزم
دقیقا همون تایم پی ام اس دلم میگیره همیشه
اون تایم همیشه هورمونم بهم میریزه
تادلت بخاد
اره تا دلت بخاد
برای هرچیز مسخره ای گریع میکنم. اصلا باورم نمیشه این رفتار مسخره ازمن سر میزنه
منم گوله گوله اشک میریزم پس همه همدردیم با هم
ارهههه خیلی
من روزی یه بار بیشتر غروبا اینطوری میشم اصن انگار دلم پر گلوم درد میگیره از بغض زیاد
آره مدام با گریه کردم یا تو خودم بودم یا دنبال بهانه بودم با دخترم و شوهرم دعوا کردم
منم اینجوری ام مخصوصا امروز
من اشکم دم مشکمه😂
همش بیخود و بیجهت گریه میکنم
اره همین الان دارم گریه میکنم دلم شدیدا گرفته چند شبه همسرم بخاطره شغلش شبا خونه نمیاد خیلی دلتنگشم
منم تو بارداری پسرم سنگ دل بودم گریم نمیگرفت ولی تو داری دخملم دلم میخواد هق بزنم 🥲
خیلی بابا همین دو سه ساعت پیش اینجوری شدم
اووو هرروز
تا دلت بخاد بعددد گریه میکنماااا
من نمیدونستم باردارم بدجور حالم بهم ریخته بود۲۲رپز باشوهرم سر چیزای الکی قهرکردم رفتم خونه مامانم
بعدها ک فهمیدم بارداربودم دلیل رفتارمو فهمیدم😅گریه ک چیزی نیس
من با تمام کلیپای اینستا گریه میکنم
مثلا سرباز از سربازی اومده بود سگش با شادی پرید بغلش من گریم گرفت
بچه دنیا میاد گریه میکنم
کلیپ بعد درمورد خوبی همسر میگن گریه میکنم
خیلی هم جلو خودم میگیرم ولی یهو بغضی میشم
منم همینطور.
خیلیی
منم اینجوریم تا گریه ام نکنم آروم نمیشم
او خیلی
چیه مگه؟ آدمیم دیگ
من ماه قبل یدنیا گریه ام گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.