ینی اونایی ک میوه زیاد توبارداری نخوردن بچه شون خوشگل نمیشه؟

۱۲ پاسخ

من سر دختر دومم ماه ۸ که ماه زیبایی گلابی و خربزه توصیه شده واقعا خوردم و دخترم واقعا از نظر زیبایی پوست روشن تر از دختر اولم چند درجه بهتره وقتی ام ب دنیا امد اصلاااا ورم نداشت و قشنگ بود

میوه نخورین شبیه مادرشوهرتون میشن😂

نه ربطی نداره چهره ژنتیکیه یا به پدر یا مادر میکشه

میوه فقط وزنش تاثیر داره خوشگلی ب ژنه

اصلا ربطی نداره
من دکترم بهم میگفت حداقل باید روزی یدونه سیب بخوری ولی من کلا نمیتونم و دوست ندارم میوه و نخوردم
بچم از تمام بچع هایفامیل که با دخترم دنیا اومدن و روزی دو کیلو میوه میخوردن خوشگلتر شد. نوع پوستم ۹۰درصد ژنتیکه.میوه تاثیر کمی داره. ولی خوشگلی کاممممملا ژنتیکی

نه چه ربطی داره آخه
ژنتیـــــــــــــک از همه چیز موثرتره

چه ربطی داره😂میوه ۱۰ درصد اگههههه تاثیر داشته باشه ژنتیک ۹۰ درصد

میوه که انقدر گرون شده آدم نمیتونه بخره واقعا متاسفم برا همچین وضعیتی

هیچ مقاله‌ای علمی در دنیا نتونسته ثابت کنه که زیبایی بچه به تغذیه ربط داره همش ژنتیکه

نه عزیزم ربطی نداره قشنگی بچه به ژنتیکه

چه ربطی داره

اینا همش الکیه بستگی به ژن دوطرف داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد