۶ پاسخ

واااای چیه این‌ چهلم و چله و چهل روزگی افتاده سر زبوناتون هی تکرار میکنید دور از جون هزااار بار.دور از جون برا مرده چهلم میگیرن!
قدیمیا میگفتن زن زائو جون نداره نمیدونم افسرده میشه یکی پیشش باشه که کار دست خودش و بچه نده این غسل و اینجور چیزا از کجا در اومده الله اعلم...

کار خاصی نداره من حمام رفتم غسل کردم بچه هم حمام بردم
چهل تا آب با ی ظرف خیلی کوچولو آب بریز سرش
بعد هم عکس یادگاری
همین
مبارکش باشه😍

مبارک عزیزم ما حموم و غسل داریم فق

مبارکتون باشه گلم

برو حمموم خودت غسل کن بچه رم ببر حموم 40 تا طاس روش اب بریز

مبارکتون باشه
انشاءالله سلامت و شاد باشه
والا ما که کار خاصی نکردیم همون حمام و غسل

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی