خانما برا سونوگرافی تشکیل قلب باید ناشتا باشم؟

۷ پاسخ

کلا برا سونو نیاز نیست ناشتا باشی

نه عزیزم

نه بابا

نه ناشتا واس سونو لازم نیس

نه هزیزم چرا ناشتا
فقط اب زیاد بخور مثانت باید پر باشه

سنوگرافی چ ربطی ب ناشتا بودن داره

نه عزیزمممم🤣

سوال های مرتبط

مامان کوچولوم مامان کوچولوم روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسین آقا🐣❤ مامان حسین آقا🐣❤ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💓Lena 💓 مامان 💓Lena 💓 هفته سی‌ام بارداری
مامان عسل و تودلی مامان عسل و تودلی هفته دهم بارداری