۶ پاسخ

تامیتونی پیاده روی کن

ورزش کن من دم نوش گل گاوزبان خوردم با عسل شب خوردم نصف شب دردام شروع شد تا ۹ ۳۵ صبح ک زایمان کردم

چهار دست و پا زیاد تو خونه راه برو مث وقتی ک ادم میخاد جارو دستی بکشه فرشو فرم اصلاحی جنین هستش ک بیاد تو لگن

سلام عزیزدلم راه برو پله زیاد برو حرکت ها مخصوص لگن رو از نت در بیار روزی دو سه بار انجام بده

تو خونه اردکی راه برو

باید از اول ورزش میکردی و پیاده روی میکردی

سوال های مرتبط

مامان رقیه جون💖 مامان رقیه جون💖 هفته دهم بارداری