۲ پاسخ

من برای شما دعا میکنم سربچت بیاد تو لگنت شماهم برامن دعا کن بچم سرشو از لگنم بیرون بیاره ببره بالا😂😕

پیاده روی طوالانی ولی نه درحدی که زیر دلت درد بگیره و اذیت بشی پله نوردی ام خوبه
منم دارم انجام میدم ولی هی برمیگرده بالا فک کنم لکنم کوچیکه

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی