۱۲ پاسخ

دکتر وحید معتمدی رو سرچ کن زنگ بزن مطبش من یادمه تهران و بندرعباس مطب داشت
همسرم مشکل هموروئید و فیستول داشت لیزری درمانش کرد
هم هزینه کم میگیره هم تو ی جلسه درمان انجام میشه برات

فقط زود زود چربش کن

من همینطوریم رفتم پیش ماما که بهم گفت باید برم پیش دکتر جراح عمومی شنبه بهم نوبت دادن

دکتر خودت واست پماد مینویسه بهش بگو

اول برو دکتر زنانت‌ ببینه
بهت دارو پماد میده
اگه نیاز بود ارجاعت میده دکتر داخلی

رو اجر داغ نشینی دختر تو بارداری

هیچی استفاده نکن مستقیم برو دکتر داخلی و گوارش اون برات تجویز می‌کنه

من اوایل اینجوری شدم یبوست شدم و خون میومد ازم نمی‌تونستم بشینم بعد فهمیدم از قرص آهنم بود که یبس شدم قرصمو عوض کردم خوب شدم

هموروئید احتمالا
بخاطر یبوست
همون دکتر زنان خودت بری بهت پماد میده
خیلی درمان خاصی الان نداره چون بارداری
فقط باید مانع یبوستت بشی
برو تو حمام تو آب ولرم یه کم بشین

شبا آلو خیس کن تو آب گرم صبح ناشتا بخور
انجیر خشک خیس کن بخور
نزار یبوستت‌ ادامه دار بشه

منم همین طور شدم یک مدت که یبوست داشتم
انجیر بخور
شیاف گلیسیرین خیلی خوبه سریع بعد میری دستشویی
الوبخارا رو تو اب خیس کن شبا صبح بخور

برو دکتر پماد هموروئید بنویسه خیلی عالیه

پماد رکتول استفاده کن
بعدشم آجر داغ کن بشین روش عالیه

سوال های مرتبط