۹ پاسخ

عزیزم سنو وزن هست خود دکترت برات می‌نویسه

من نرفتم دکترم ننوشته، خودش هر دفعه سونو میکنه و میگه خوبه

سونو وزن هست بری بهتره یکی30هفته یکی36هفته و. دیگه تموم. میشه

سلام ماله وزن گیری جنینه

اره واجبه رشد بچه رو اینکه محدودیت رشد داره یانه بررسی می کنن گاهی وقتا میبینن رشد خوب نیست ختم بارداری میدن

سونو رشده‌...اره حتما باید انجام بدی ببینی وزن بچه نرماله یا نه که تا وقت هست وزنش درست بشه

سنو رشد بله باید برین

سونوی رشد. برای وزن و دور سر و قد و...

برا وزن و...

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان یارا مامان یارا هفته سی‌وپنجم بارداری