برا اینکه سینه شیر بیاره چی بخوریم خانما؟؟

۱۲ پاسخ

قرص لاکتاول
بگیر خیالت راحت میشه
دیگه از هر چیزی تند تند خوردن راحت میشی

اگه بچت پسره عرقیجات یا چیزی که گرمی و رازیانه داشته باشه نخور برای افزایش شیر هم
تغذیه خیلی مهمه آبگوشت مخصوصا
دلستر و هندوانه و نان برنجی .ماست و آب و قاطی کن بخور و مهمتر از اینا خواب هر فرصتی آوردی بخواب هرچی بیشتر بخوابی شیر بیشتری ترشح میشه و اینکه فک نکن الان باید یه عالمه شیر داشته باشی و چرب باشه رفته رفته نسبت به نیاز بچت شیر تغییر می‌کنه و کم کم چرب میشه و زیاد هرچی بیشتر مک بزنه بیشتر شیر میاد نگران نباش

عرقیات

پودر گالاكتوميد عاليه

از داروخونه قرص شیر افزا بگیرید بخورید عالی جواب میده

شوید پلو
چای کمرنگ و خرما
مایعات فراوان
آب هویج

پودرگالکتومید
کپسول رازیانه

لبنیات شیر خیلی خوبه و دلستر

آبگوشت و‌ کله پاچه
خورشت لوبیا سبز

اگه بچتون دختر عرق رازیانه بخوريد

مایعات فراوون اب هویچ اگ زردی نداره چای کم رنگ

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه ۹ ماهگی
مامان هانا خانوم 🥰 مامان هانا خانوم 🥰 ۱۱ ماهگی