بستنی واقعا ب بچه وزن میده؟

۱۲ پاسخ

اره خیلی

وزن میده ولی بیشتر پوفه تا وزن واقعی بعدش پوفش میخابه

فکر کنم من هر روز بستنی میخوردم، نمیتونستم غذا بخورم، خودم وزنم کم میشد ولی وزن بچه خوب بود

فعلا که منو بیشتر چاق کرده تا بچه 🥺

من از دکترم پرسیدم گفت نه فقط پروتئین و آب زیاد مصرف کن

من انقدر بستنی خوردم رفتم دکتر وزن بچم کم بود

منکه اوایل بارداری تو زمستون هوس بستنی داشتم🤤🤤 واای

ماه آخر بله.هر روز ماکارانیو بستنی بخور تپل میشه.من می‌خوردم.البته اگه دیابت نداری

اره بستنی خوبه بستنی با شیر پاستوریزه بخور یهو حساسیت ب لاکتوز نگیری

من شنیدم اما نمیدونم

سلام 🫶🏼🥰🙃

میخوام شروع دوبارمون رو با
۱۵ درصد تخفیف روی کلیه اجناس نوزادی شروع کنم

کلی لباس گوگولی نوزادی داریم تو کانال روبیکا

💚این تخفیف از فردا ۳۰ خرداد بمدت ۲ روز تا تاریخ ۱ تیر میباشد 💚

پس تا تموم نشده از این تخفیف استفاده کنید


ایدی کانال روبیکا @nini_heed44

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳


❌❌❌


چون دیگه تمدید نمیشه 😬

اره مخصوصا هفته های آخر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلی



🎀 مامان دلی 🎀 ۳ ماهگی