تواراک آجیل درجه یک ازکی بخرمنن

تصویر
۶ پاسخ

آجیل مرادی کرهرود

من همیشه از حمسی دروازه شهرجرد میخرم

مامان من از اول از حمسی میگرفتن
چون مشتریش زیاده همیشه آجیلاش تازست

آجیل شمس بنظر من پولی که میدی ارزش داره خیلی خیلی با کیفیته

حمسی دروازه شهرجرد

من سه سال اراک بود شهرک مهاجران اونجا یه آجیل فروشی بود آجیل تاکستان اسمش بود کیفیتش عالی بود همه چیزاش درجه یک بود

سوال های مرتبط

مامان اهوراونورا🧿🫂 مامان اهوراونورا🧿🫂 ۳ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی
مامان آرن مامان آرن ۲ سالگی