طبیعی هستش انشاالله ک داره لانه گزینی میکنه گلم مثبتی مطمئن باش
من ای وی اف نکردم ولی اوایل انقدر درد پریودی داشتم مثلا تو پریودی همش حس میکنی الان پریود شدی ولی چک میکنی هیچی نیست تا دوماه همش چک میکردم فکر میکردم الان لباس زیرم پر خون شده
من از روز ۶م تا الان ک ۱۱م هست هر روز درد پریودی دارم
بیشتر هم پاهام درد میکنه
اره من روز یازده درد پریودی داشتم هر لحظه خودتو چک میکردم حس میکردم میخوام پریود بشم فرداش بی بی زدم مثبت شد
ایشالا که درد برای مثبت شدنه عزیزم...کی تست میزنی
من روز چهارمم..از دیشب دل درد دارم..الانم رفتم دسشویی دوتا نقطه لک قهوه ای کمرنگ دیدم
من دیروز و امروز چند مرتبه گرفت و ول کرد
که میشه روز شش و هفت بعد انتقال
ایشالله خبرهای خوبی تو راه
آی یو آی هستی با آی وی اف
تجربه ندارم ولی انشاالله که مثبتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.