۵ پاسخ

من سر بارداری قبلی تا ۲۲ هفته میخوابیم خیلی اذیت نمیشدم تو ۲۴ هفته به بعد دیگه پسرم رشد نکرد و ۲۹ هفته از دست دادمش دلیلش خونرسانی نکردن بود دکترم میگفت بهتره از ۱۶ هفته دیگه فقط به بغل بخوابی سر این بارداری از الان به بغل میخوابم از بس میترسم
تو نترسیا کلی گفتم ک بهتره مث من بی احتیاطی نکنی و مراقب باشی عزیزم

از ۱۶ هفته بهتره دیگه نخوابی ولی تا ۲۰ هفته جا داره اگ اذیت نمیشی

کلا بهتره به پشت نخوابید ولی اگر هم خوابیدید چند دقیقه بشه اشکالی نداره

از۲۰هفتگی نباید بخوابی..فعلا لذت ببر

از ۲۰هفته به بهد

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۱ ماهگی
مامان گردو و فندوق مامان گردو و فندوق هفته سی‌ونهم بارداری