سلام .قلم گاو گرفتم چجوری درست کنم چیا بریزم توش؟

۳ پاسخ

اگه برای بجه میخای که هیچی نمیخاد چیری قاطیش کنی فقط بزار تو اب بجوشه تا مغز استخونا دربیادپخته بشه

تمیز بشورشون بذارش تو قابلمه جا دار تا روی قلم ها آب بریز
اگه داری برگ بو و کمی زردچوبه و نمکم بزن
ابلمیو حتما بریز
از امشب با شعله کم بذار ریز ریز تا فردا بعدازظهر بجوشه تا ژلاتین و کلاژن قلم ها بیاد بیرون اصلا زیرشو زیاد نکن
بعد کف های روشم بگیر

سلام عزیزم
خوبی ؟
اول قلم هارو بشور
بذار داخل قابلمه بعد داخلش یه پیاز بزرگ پوست بکن بنداز یکم زرد چوبه یه کوچولو هم نمک بزن بعد یدونه هم برگ بو بنداز بوی زهم نده بعدش بهش آب اضافه کن بذار هفت هشت ساعتی بپزه بعدش یه کم مونده که آبش کشیده بشه از رو اجاق بردار بعد داخل قلم ها هر چی هست اونا رو هم بریز داخل آب ننداز دور مقوی هستن بعد بریز داخل میکسر بذار یخچال ببنده بعد بردار برشش بزن

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و نورا مامان امیرعلی و نورا ۱ سالگی