رازیانه تو پریودی خوب نیست اصلا
روغن محلی اب میکنم
داخلش ارد تفت میدم و زردچوبه
بهش سه چار لیوان اب اضافه میکنم رقیق بشه
بعدش زعفران فراوان پودر هل فراوان پودر مغزیجات سه چار قاشق و گلاب و پودر نبات
چون شکر سرد من نبات رو پودر میکنم میزنم به کاچی
یکم قل ریز بخور خاموش میکنم
گاهی بزرک تازه میخرم تفت میدم یکم بعدش اسیاب میکنم میریزم داخل کاچی خیلی خوشمزس و خیلی گرم رحم رو گرم میکنه
از روز یکم تا هفتم پریود مصرف کن
زعفران ،دانه یا پودر هل دارچین و البته که با روغن کرمانشاهی عالی میشه 😋
زعفرون پود هل میخک رازیانه
از عطاری ادویه قیماق میگیریم ترکیب ۱۰ تا ادویه هست یک قاشق از اون ادویه میریزیم
سلام عزیزم
یکم زعفران،زردچوبه،دارچین و زنجبیل
البته اول ارد رو الک میکنم و بعد نبات با اب و زعفران مخلوط میکنم روی شعله وقتی نبات کامل حل شد ارد الک شده رو همراه با ادویه ها بهش اضافه میکنم در اخر یکم کره هم میزنن
زردچوبه،زعفران،پودر گل محمدی،پودر کاکوتی
من اینا رو میزنم خوشمزه میشه برای گرم نگه داشتن رحم خیلی خوبی
شوت بادیوم سیاهدانه.زرچوبه هل
زعفرون دارچین گل محمدی نبات هل با اب میشه شربتش اردم تفت بده بعد کره بنداز جم شد یکم تفت بده بعد شربتتو اضافه کن تن تن هم بزن گوله نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.