۱۷ پاسخ

خاک تو سرشون عقده ای تشریف دارن

خیلی حس بدیه

ول کن خودت دست بچه تو بگیر ببر بهترین جاها
استوری کن بذار بفهمن که چقدر بیشعور هستن وتو بدون اونها هم بهت خوش میگذره
نمی‌دونم چرا بعضی ها اینقدر عقده ای هستن و نفهم

مطمئن باش دونه دونه همشون از هم جدا میشن
خودت با دخترت حال کن

عزیزم اصلا ناراحت نباش وب بچت بیاموز ک هیچ کس برای دخترت دوست نیس دوست واقعی بچه ها پدر ومادرشون هستش من همیشه ب بچه هام اینو یادآوری میکنم خودت برای دخترت بهترین دوست باش وباچیزای الکی نه خودت رو افسرده کن نه بچتو ول کن آدمهای عوضی رو

من همیشه دخترمو تنها میبرم اینور اونور پارک ، شهربازی ، خانه بازی ، حتی نهار یا شام با هم بیرون میریم یا میریم بیرون بستنی بخوریم عکس و فیلم میگیرم اصلا هم برام مهم نیست کی با کی داره جایی میره مهم خودمم و دخترم که با هم بهمون خوش بگذره شما هم اهمیت نده خودت با دخترت برو اینور اونور عکس و فیلم بگیر استوری کن بزار بدونن برات اهمیتی نداره خودتون با هم حالتون خوبه

درکت میکنم،بچه های خواهرشوهرام جمع میشن خونه یکیشون و بچه منو نمیگن،آنقدر ناراحت میشم که نگو،عیدی عمه ش همههههه رو ناهار دعوت کرد جز ما.انقدر ناراحت شدم که یه هفته با شوهرم دعوامون شد سر اون خواهره،یه ساعت رفتم خونشون عیدی و اومدم و دیگه نمیرم ،اصلا خوشم ازش نمی‌آد دیگه

بلاکشون کن که دیگه استوریشون رو نبینی گلم .
تا بفهمن برات مهم نیستن .
ولی اگر دیدی اصلا واکنش نشون نده و باهاشون احوال پرسی کن ولی دیگه صمیمی نشو .
بعضی آدما اینجورین یا از روی حسادت هست یا چیزایی که خدا می‌دونه و ما گاهی ازش بی‌خبریم .
دوست زیاده برای دخترت بگو مامان اونا دیگه میخوان برن و باید باهاشون خدافظی کنی .دوستای جدید پیدا کن ...رهایی کردن چیزایی که دوست داره رو بهش آموزش الان موقعیت خوبیه باعث اعتماد به نفس در آینده میشه درموردشون هم صحبت نکن به دخترتم بگو که دیگه بلاکشون کردی و باید برن و هرکسی یروزی می‌ره

شما بودی گفته بودی مامان یکی از بچه ها کنار گوشت داشته حرفتو میزده واکنش نشون داده بودی یا ی مامان دیگا بود؟

عزیزم خیلی حس بدیه سعی کن علت کار دور از آداب اونهارو تو خودت یا دخترت نجوری انشاالله دوستای حدید و خوب پیدا میکنید دوباره

عزیزم اصلا دنبال علت توی خودت و بچه ات نباش چون به قول خودت از خودتون مطمئنی ،شک نکن پای حسادت در میونه ، شاید از لحاظ زیبایی و ظاهر از اونا بالاتر بودین یا از لحاظ مالی در سطح بالاتری بودین
باز شرایط تو خوبه گروه گروهه دوستی بوده
من خانواده ام باهام اینجوری رفتار میکنن ، بچه های من تو خانواده از همه مودب تر و عاقل تر هستن خودمم از همه خوش صحبت تر و خونگرم تر ولی اونا دور هم جمع میشن و برنامه ریزی میکنن با هم میرن جاهای مختلف ،تولد میگیرن، گردش میرن و منو دعوت نمیکنن هر دفعه هم میگن کنار هم قرار گرفتن ما کاملا اتفاقی بوده نه برنامه ریزی شده ، انگار منو احمق فرض کردن
ولی من مطمئنم که همه اینا از روی حسادته متاسفانه
و اینم می‌دونم که این رفت و آمدا و جمع شدنشون ابدی نخواهد بود

بهترین موقعیت که به بچت یاد بدی به دوست تکیه نکنه و دنیا در حال تغییره

عزیزم درسته شاید منم جای شما بودم ناراحت میشدم. دخترت دوستای جدید پیدا میکنه...بچه ها با یکی دیگه دوست بشن قبلیارو فراموش میکنن و بهشون خوش میگذره.جای ثابت ببر تا دوست بشه،بعد شما استوری کن.اصلانم سراغشون رو نگیر بزار فکر نکنن وابسته ای به اونا.

سعی کن ببری جاهای ثابت دوستای حدید پیدا کنه عزیز ناراحتی داره میدونم ولی بیخیال باش ببر تا ارتباط جدید بگیره آدمای جدید ببینه مدرسه بره دوستای زیا پیدا میکنه

اونا از قبل باهم دوست بودن؟بعضبا اینجورن عضو جدیدو نمیپذیرن بچه هاتون با هم میسازن؟؟من الان تولد دارا یه دوست خانوادگیمونو که دارا خیلی باهاش نمیسازه چهارتا دوستیم بچه هامون بعضیا باهم نمیسازن برای تولد گفتم اونو نگم

عزیزم توجه نکن اصلا.میدونم سخته ولی اونا دارن شعور خودشون رو نشون میدن.ایندفعه حتی اگه اصرارت هم کردن اصلا نرو

من که هرکی ازم فاصله گرفته یا بهم بد کرده از حسادت بوده چون منم از خودم مطمئنم.خیلی خوش برخوردم و روابط اجتماعیم خوبه

حتما حسادت کردن به یچی خودتون یا دخترتون. براتون مهم نباشه ببرش کلاسایی که دوس داره دوستای جدید پیدا میکنه
اصلااا جلوش نگی اینارو چون میره تو ناخوداگاهش تا بزرگسالیش همینجوری میمونه.

شما هم برو عزیزم تنهایی برو متکی به اونا نباش بچه تون ببرید پارک خانه بازی و کلاس ها مختلف کار به اونا نداشته باش استوری بزار تا ببینند نیاز به اونا ندارید و هرموقع بهتون گفتن بهشون بگید که ناراحت شدید ازشون

سوال های مرتبط

مامان دختر مو خرمایی مامان دختر مو خرمایی ۶ سالگی
مامانا لطفا از پیامم نگذرید...امروز من برای دخترم یک جفت گیره گرفتم که از طرف فرشته مهربان بابت اینکه دارو هاش رو سر موقع میخوره و اذیت نمیکنه به مدیرشون دادم....بعد تو مهد دخترم گیره هارو آورده بیرون داده بالا خورده به صورت یکی از بچه ها مدیرشون گفت زخم شده صورتش پایین چشمش بوده، بعد موقع رفتن پدر بچه اومده آوینا رفته از دوستش و پدرش معذرت خواسته و دوباره پدرش منتظر مونده که من برسم منم بهش توضیح بدم منم معذرت خواهی کنم که من هم دیر رسیدم رفته بودند ....بعد مدیرشون به دخترم گفته گیره هارو به دوستت بده به جای کاری که کردی و معذرت خواهی کن و آشتی کنید ......حالا مدیرشون به من میگه دوباره گیره بگیر بیا بهش بدم یا اینکه خودم میگیرم باز دوباره گفت خودت بگیر از همون مدل من پولش رو میدم ......از این ناراحتم که چرا از آوینا خواسته گیره های رو بده...آخه یک بچه چندبار باید بازخواست بشه،جلو دوستاش شده،جلو‌پدر بچه شده ،تازه منتظر بودن من برسم یکبار دیگه جلو من و پدر بچه هم بشه،اخه باز جایزه فرشته مهربان رو چرا ازش خواستم بده به بچه.....می‌تونید این موضوع رو بهم بگه من هم تو خونه به دخترم پیشنهاد میدادم بک کادو کوچولو به دوستش بدیم نه اینکه جایزه ای که بچه خودش ذوق کرده رو بده به یکی دیگه....تنبیه ش خیلی زیاد بود