۸ پاسخ

برای من سخت گزشت هرچقدر شیش هفت ماه اول خوب بود ماه های آخر برام خیلی سخت بوده

منم 🥺

خیلیییی سخته بدن درد دارم همش انگار استخونام همش میشکنن 🤦🏻‍♀️ولی زود میگذره

برای من از ماه هفت داره سخت میگذره چون تا پایان ماه شش همش سرگرم بودم و کلی اتفاقات افتاد برای همین زمان خیلی برام زود گذشت و انگار نه انگار که باردارم اما همین که وارد ماه هفتم شدم تا به الان از بی قراری پا ، بیخوابی دارم کلافه میشم

خیلی شبیه منی نگران نباش عزیزم
توکل به خدا انشاءالله به شادی و سلامتی کوچولوت رو به آغوش بگیریش عزیزم 😍

فکر کنم برا هر کسی ی طوری میگذره منم خیلی از لحاظ روحی بهم ریخته ام انگار تا همین جا بلد بودم ب زایمان فکر میکنم یا ب بعدش استرس میگیرم میترسم معده درد عصبی گرفتم جلو بقیه نشون نمی‌دم اما از تو داغونم

من که چند وقته اصلا خواب ندارم تو ۴۸ساعت کلا ۴ساعت شاید خوابیده باشم...اصلا نمیتونم ب پهلو بخابم چون اینقد درد می‌کنه پهلومو زانوم ک دیگ میخام بمیرم از درد ...

زود میگذره

سوال های مرتبط