از این بالشتایی ک وسطش سوراخ داره بخر رو اون بشین
رو بخیه هات نشین .ب پهلو دراز بکش.رعایت کن کم کم خپب میشن
من هنوزم نمیتونم بشینم ,کشش پوستمو حس میکنم ،روزای اول از بس هی بلند شدم و دراز کشیدم الآن بخیه هام خونریزی داره.
فقط دراز بکشید و هر چیزی لازم داشتین به بقیه بگین
دو هفته رعایت کنی بعدش کم کم شروع کن که خودت کاراتو انجام بدی تاکید میکنم کم کم
روزای اول بقیه کنارم بودن ولی من خودم دوست داشتم کارای بچه رو انجام بدم الان وضعیتم اینجوری شد
بخیه زیاد خوردی؟
من بخیه نخوردم خیلی راحتم موقع نشستن فقط موقعی که طاق باز دراز میکشم پاهام و کمرم خشک میشه وگرنه به پهلو مشکلی ندارم
به پهلو لم بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.