خانما برا شیر زیاد شدن حتما شیر بادام درست کنید خیلی خوبه

تصویر
۵ پاسخ

چربو شیرین درست کن بخور خیییلی خوشمزه هست و شیر افزا 😋

امامغزی جات هم دکترگفت نخوریم😊😏

شیرنداره شیربادام

مگه بهت نگفتن لبنیات نخوری
دکتر بچه‌ها ی من گفت نخور

شما چطوری درست میکنید؟

سوال های مرتبط

مامان سامیار و سامین مامان سامیار و سامین ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 ۲ ماهگی