۶ پاسخ

سلام مامان کیاشا جان، یه سوال دارم ازتون چون توی خصوصی پیام ارسال نمیشه، شما گفتین قرص اشتهاآور مصرف می کنید، میدونین تفاوتش با قرص چاق کننده چیه؟ یا یکی هستن؟ من تو بارداری ۹۲ کیلو بودم، اما الان نزدیک ۶٠ شدم انقدر فشار کارم زیاده لاغر شدم، اما اصلا لاغری رو دوست ندارم، و این که قرصی که مصرف میکنید وزن دهیش چطوره به صورت وَرَمه یا عضله میسازه؟

من روغن اندازه دستوری که نوشته
همش رو نمی ریزم موقع ورز دستمو میزنم تو همون و ورز میدم اینطوری نه آرد اضافه میخواد نه روغنش اضافه میشه

برای چی هست خمیر جادویی

ببین باید یواش یواش ابو ب ارد اضاف کنی ... من هی دستمو میکنم‌توی کاسه اب بعد اردو خیس میکنم اینقد این کارو‌میکنم و با دست خیس ورز تا ب اون چیزی ک میخام میرسه یهو همه ابو بریزی بعدش ارد اضاف کنی برای اینک سفت شه خمیرت خوب درنمیاد ... و اینک کمی روغن هم اضاف کن

لابد آرد کم میزنی، البته زیاد هم نباید بزنی
کم‌کم اضافه کن مثلا ۱ق ۱قاشق
بعد دستت رو هم چرب کن و ورز بده

ارد بپاش بهش تا نچسبه
اگر احساس کردی سفته یه کمم روغنش رو اضافه کن

سوال های مرتبط