۱ پاسخ

من سه روز اول پوره سیب دادم
بعد باز سه روز فرنی
سه روز هم حریره بادوم با سیب
الان باز برا فردا نمی‌دونم چی درس کنم ☹️🤦🏻

سوال های مرتبط