ببخشيد اينو ميگما چون خودمم مثل شمام ميخوام بگم دور از جون فقط ى لحظه ب نبودنش فكر كن ب مادرايى كه خدا فرصت نداد حتى يك بار بچشونو بغل كنن منم عصبى ام ى بار حال بده ى مادرو ك ٩ ماهه سقط كرده بودو ديدم غلط كردم ديگه عصبى بشم بچه يا گشنشه يا جاش خيسه يا جاييش درد ميكنه مراقبش باشى الكى گريه نميكنه
سلام عزیزم
ببین من الانتو رو حتی بدترش رو هفده سال پیش گذروندم ..کم سن و سال و بی تجربه. بی کس و تنها یهو دیدم مادر شدم ،، سر بچه داد میزدم یه وقتایی کتکشم میزدم بزرگتر میشد من حالم بدتر میشد تا بعدها فهمیدم من توی افسردگی پس از زایمان غرق شدم و چه ظلمی در حق خودم و بچه م کردم،، الان بچه م ۱۷ سالشه و کلی باهاش چالش دارم و روزی نیست به خودم بگم کاش اون روزها برای تربیتش وقت میذاشتم کاش اون موقع که بچه بود عقل الانمو داشتم..پشیمونی و عذاب وجدان بعد اینکه بچه بزرگ میشه گریبان گیرت میشه و آرزو میکنی کاش برگردی عقب به بچه ت محبت کنی ناز و نوازشش کنی حتی در بدترین شرایط کوچکترین دادی یا حتی اخمی بهش نکنی ولی خب چه فایده که دیگه نمیشه به عقب برگشت .. دوست خوبم بچه ها مث قرآن پاک و معصومن اینو حک کن تو ذهنت هر وقت خواستی داد بزنی یاد این جمله بیفت .. و اینکه حتما افسرده گی پس از زایمان هم داری برو پیش مشاور در همین رابطه از نون شب واجبتره برای درمان بری حتی پول نداری قرض کن ولی برو و نذار این غول سیاه افسرده گی پس از زایمان زندگی ت رو نابود کنه
من وقتی دخترم گریه میکنه بیشتر قوربون صدقش میرم چون میدونم یه چیزیش هست الکی گریه نمیکنه
باید عات گریشو سعی کنی بفهمی سرگرمش کنی اگه بهونس یادش بره مثلا من میبرم دم پنجره آدما و ماشین میبینه آروم میشه یا باهاش بازی میکنم
مگه چقدر این قدری ان چشم بهم بزنی بزرگ شدن دیگه از اتاقشون بیرون نمیان تو میمونی و کلی حسرت که قدر این روزارو ندونستی اینم در نظر بگیر تو بد رفتاری کنی بچه لجباز میشه در آینده خودت اذیت میشی باز
وقتی خوابه بیشتر استراحت کن قهوه بخور انرژی داشته باشی برای دخترکوچولوت اینا فرشتن الان 😍
من اینجوری فکر میکنم این کوچولو اولا جز منو پدرش کسی رو نداره بعدم قکر میکنم اون که از عمد نمیخواد اذیت کنه راه ارتبای دیگه ایی نداره هیج کارش از عمد نیست همسن باعث شده عصبانی نشم
به این فکر کن که این بچه اصلا متوجه نیست، خیلی کوچیکه و کلا ۶ ماهه تو این دنیا اومده و همه پناه زندگیش توی مادری و اگر تو باهاش بد برخورد کنی خیلی احساس ناامنی میکنه، به نظرم برو پیش یه مشاور کودک حتما اگه دخترت برات مهمه
واااای چطور دلت میاد داد بزنی سر این فرشته مشالله نمک داری نمکی خاله.
تــــورو خدا سرش داد نزن......... 🥹🥹🥹🥹
تو خیلی مامان خوبی هستی فقط خسته ای
ما که ربات نیستیم احساس داریم خسته میشیم منن همینم ولی خشمم و نگه میدارم هرطور شده سخته ولی شدنیه
تا این دوران بگذره و بچه هامون بزرگ شن
منم بعضی وقتا خیلی خسته و عصبی میشم ولی سر همه داد میزنم بجز نی نی آخه گناه داره زبون نداره اگه گریه کنه خیلی غصه میخورم نکنه تو نگه داریش کوتاهی کرده باشم ولی هرگزسرش داد نمیزنم فقط وقتی عصبی هستی دمنوش گل محمدی بخور عرق بادرنجبویه نفس عمیق بکشید گلاب بخور پرسو جو کن اگه گل گاو زبان تو شیردهی ضرر نداشتهباشه بخور آرومتر میشی
منم کلا از بعد بارداریم خیلی ادم عصبی شدم کافیه یکی یچی بگه تا مث سگ پاچش بگیرم پسرمم ک خیلی نق نقو به پیشنهاد تراپیستم کش پول انداختم دور مچ دستم هرموقع عصبی میشم محکم میکشمش ضربه ای ک میزنه به پوستم خشممو کم میکنه بعد ۳ تا نفس عمیق میکشم البته این کار فقط برا پسرم انجام میدم به بقیه ک برسم پارشون میکنم😅مهم بچمه وای پریود ک میشم دیگه خیلی بدتر میشم انقدر این کشو ول میکنم تو دستم ک بعد پریودی یهو میبینم دور مچم سیاه و کبود شده
من سر بچه اولم گاهی از کوره درمیرفتم ،بشدت لجباز بود ،همیشه گریه میکرد ،یسره بغلم بود ،بااین حال یوقتا عصبی میشدم
اما الان دخترمم دست کمی از پسرم نداره ،نمیدونم چرا هیم وقت خسته نمیشم
شاید چون میدونم ب سرعت بزرگ میشن
الان پسرم ۸سااشه ،ارزومه ببوسمش ،نمیزاره 🥺
شاید نیاز باشه دارو مصرف کنی بهتره به یه روانپزشک یا روانشناس مراجعه کنی اونا خیلی بهتر میتونن کمکت کنن میدونم خیلی سخته اصلا بچه داری آدمو داغون میکنه
سعی کن از همسرت بیشتر کمک بگیری منم اینجور بودم خیلی اعصابم خراب میشد وقتی گریه میکرد شوهرم دید اینجورم الان دیگه وقتی خیلی بیقراری میکنه برمیداره پس مو میبره بیرون دورش میده اروم که شد میارش تا اون موقعه منم به اعصابم مسلط تر میشم
وای نه گناه داره
الهی بکردمش
هر موقع خواستی داد بزنی فقط ب این جمله فک کن که اون حرف تو کسی رو نداره
من وقتایی که همسرم ناراحتم میکنه رو انگار رو بچم خالی میکنم😭 بعدش میشینم یه دل سیر گریه میکنم خیلی سخته خدا بهت توان و صبر بده😭💔
به این فکر کن که بچه ای مثل خودت تربیت میکنی و اون بچه میشه آیینه تو پرخاشگر و عصبی ک در آینده همین رفتار رو با بچه خودش داره...و متاسفانه نسلی ک ادامه داره
سنی نداره آخه عزیزم انقدر زود عصبی میشی قبل اینکه سرش داد بزنی ی نفس عمیق بکش و به این فکر کن اون بچه جز تو هیچ کس رو نمیشناسه و تنها پناهش تویی میفهممت چی میگی آدم گاهی اوقات خسته میشه ولی بخاطر دخترت تحمل کن میگذره این روزا
منم همینطورم، اتفاقا میخواستم از،بقیه بپرسم چه کنم، من دوبار قبلا زدم اروم به پوشکش، چون گریه میکنه هرکاری میکنم ساکت نمیشه عصبی میشم مخصوصا اگر جلوی کسی،بلشیم و اون طرف هی حرب مفت بزنه بدتر آتیشی میشم، مال منم میخوام لباس بپوشم یا پوشک عوض کنم، خودشو سفت میکنه و میخواد بلند بشه، کلافه میشم
من همین حسو دارم و بع شدت فکر میکنم مامان بدی ام
درکت میکنم از صمیم قلبم چون منم همینطوری ام و اصلا دست خودم نیست بعدش که آروم میشه دلم میخواد از خجالت بمیرم
هرکس بود براش مادر بهتری بود تا من
ولی حقیقت اینه که همه مادرا از رو خستگی گاهی اینطوری میشن فقط ما نیستیم
عزیزم دکتر ثریا علوی نژاد هم حضوری مرکز مشاوره داره ولی چون تهران نیستی سایتش برو کارگاه های مرتبط رو بخر گوش کن .خیلی خوبه حرفاش . مثلا والد عصبانی فک کنم خوب باشه
بچه ۶ ماهه گناه داره ب قول خودت ۳ساله بشه که اذیتش صدبرابر الانه . بچه پرخاشگر میشه سریع کنترل کن گلن
به خاطر اینکه سنت کم هست
الان تو باید دنبال بازی و درس و دانشگاه باشی نه که مسئولیت بچه داری داشته باشی
اوخی طفلی 🥲🥲گناه میده چه ناز هم هست
متاسفانه منم همینم ولی برا من دوقلو هستن گاهی از کوره در میرم یکی دیگ ام دارم من 😭
منم اینطور شدمه بعدش خودم پشیمون میشم 😑 بزرگ تر بشن بنظرم اگه اروم هم بهشون بگیم دیگه میفهمن الان کوچیکن چیزی نمیفهمن
الهییی🥺🥺
منم امروز چن بار زدم رو پا دخترم خیلی ناراحتممم
ناراحت نباش سعی کن خودتو کنترل کنی عزیزم
درکت میکنم عزیزم من با سه تا بچه این حالو دارم همش احساس پوچی دارم
عزیزم🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.